شناسهٔ خبر: 174117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تایید نهایی ۴۲۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی

تایید نهایی 421 متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی تعداد ۴۲۱ متقاضی استفاده از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی (مغان) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جریان بازدید از پروژه های مسکن شهرستان گرمی (مغان) اظهار داشت: تعداد کل ثبت نام کنندگان برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان سه هزار و ۳۷۱  نفر بودند که از این تعداد ۴۵۱ متقاضی تایید نهایی شدند.

وی افزود: با همت و تلاش همکاران زمین متقاضیان تائید نهایی شده در این شهرستان مرزی تامین شده که از این تعداد ۱۲۹ متقاضی در شهرک ولیعصر(عج) شهر گرمی صاحب خانه ویلایی (یک طبقه حیاط دار) خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد ۱۹۴ متقاضی در این شهرستان آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی خود را واریز کرده و برای ۱۵۹ متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است.

حیدری گفت: آماده سازی معابر شهرک ویلایی ولیعصر(عج) گرمی در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار بوده و تلاش می کنیم تا شهریور ماه سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

دبیر شورای مسکن استان ادامه داد: در همین راستا عملیات اجرایی پروژه احداث ۲۹۲ واحد مسکونی واقع در محله پشت ایران خودرو شهر گرمی بصورت چهار واحدی و در قالب گروه ساخت آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان ضمن اشاره به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ایرانی یادآور شد: در راستای اجرای این قانون تعداد ۲۹۱ متقاضی برای بهره مندی از این قانون ثبت نام کرده است و برای ۱۸۴ متقاضی نیز تشکیل پرونده انجام گرفته که در صورت تامین زمین برای این عزیزان روند واگذاری شروع خواهد شد.